آغاز جشن‌های باشکوه دهه کرامت در بهشت هشتم | بارگاه منور رضوی آماده پذیرایی از زائران ثامن‌الحجج(ع) ویدئو | وقتی خواننده‌های مطرح کشور برای امام رضا(ع) می‌خوانند ویدئو | گل‌آرایی حرم مطهر رضوی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم
سرخط خبرها

نخبگان سرآمد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی تجلیل شدند

  • کد خبر: ۲۱۵۴۱۰
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
نخبگان سرآمد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی تجلیل شدند
آیین تجلیل از نخبگان سرآمد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آئینی از نخبگان سرآمد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی در عرصه های علمی، قرآنی ، هنری، ورزشی و تجلیل شد. این افراد برگزیدگان چهارمین جشنواره استارتاپ شاهد و ایثارگر و دومین جشنواره شهید پیشرفت خراسان رضوی بودند. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، در این مراسم گفت که در میان خانواده ۳۸۰ هزار نفره شاهد و ایثارگر استان، بیش از ۸۵۰ نخبه در عرصه‌های مختلف شناسایی شدند؛ که می‌توانند با فعالیت‌های دانش بنیان خود بخشی از مسائل و مشکلات جامعه را مرتفع سازند. حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی همچنین تصریح کردکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا دارد تا جای امکان ماموریت‌های سازمانی‌اش را برون سپاری کند. با توجه به وجود ظرفیت نخبگانی در جامعه شاهد و ایثارگر، می‌توان این مهم را به ایشان سپرد.

در ادامه ، رئیس اداره نخبگان شاهد و ایثارگر استان در این مراسم با اشاره به افتخار آفرینی نخبگان خراسانی، گفت: در سال جاری، دکتر مجید غیور مبرهن، متخصص علوم تغذیه، از سوی فرهنگستان علوم پزشکی موفق به کسب عنوان نخست برترین پزشک دهه اخیر کشور شده است.

دکتر جواد شهامت افزود: حمید آزادی با ارائه طرح تشخیص بیماری با هوش مصنوعی، در عرصه پزشکی موفق به کسب مدال طلای کشوری چهارمین رویداد استارتاپ شاهد و ایثارگر شده است. همچنین نقدعلی علوی‌فرد، عنوان مهندس برتر سال خراسان رضوی را بدست آورده است.

در این مراسم تعدادی از نخبگانِ حاضر، دیدگاه‌ها و مسائل خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در میان گذاشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->